Wat kost payroll bij NL Payroll?

Kosten van payrolling

 

Het is natuurlijk erg fijn dat uw werknemers op de payroll van NL Payroll kunnen komen te staan. Zo heeft u geen omkijken meer naar uw personeelsadministratie en kunt u zich bezig houden met andere taken op de werkvloer. Echter vragen de meeste werkgevers zich af wat precies de payroll kosten zullen zijn. De payroll kosten zijn van een aantal factoren afhankelijk. In dit artikel leest u welke factoren dat zijn, zodat u een duidelijk beeld krijgt van hoe NL Payroll zijn payroll tarief berekent.

Hoe wij payroll kosten berekenen

NL Payroll berekent zijn payroll kosten door het afgesproken brutoloon te vermenigvuldigen met een omrekenfactor. De hoogte van deze omrekenfactor is afhankelijk van het aantal uren die een werknemer werkt, de hoogte van zijn brutoloon, het soort pensioen wat hij krijgt en de CAO die op de werknemer van toepassing is.

ALL-IN payroll tarief

Bovengenoemde manier om kosten te berekenen, wordt ook wel het ALL-IN payroll tarief genoemd. In dit payroll tarief zitten eigenlijk alle administratieve en juridische kosten die komen kijken bij iemand die in loondienst werkt.

Bij het ALL-IN payroll tarief zit het volgende inbegrepen:

  • Brutoloon van de medewerker
  • Alle werkgeverslasten
  • Het opzij leggen van vakantiegeld
  • Het reserveren van vakantiedagen
  • De reserveringen van ATV-dagen, feestdagen en bijzonder verlof
  • Afdracht pensioenpremie
  • Complete salarisadministratie
  • Servicedesk voor de payrollkracht

U ontvangt dus geen aparte factuur voor vakantiegeld en opgenomen vakantiedagen!

NL Payroll bespaart u kosten!

De kosten van een payroll zijn goedkoper dan de kosten die u maakt als u zelf uw personeelsadministratie in handen houdt. Dat komt doordat u profiteert van onze schaalvoordelen. Door uw werknemers bij ons op de loonlijst te laten zetten, heeft u geen kosten meer van de salarisadministratie, verzuimverzekering, premies voor pensioen, juridische kosten bij ontslag en de kosten die u maakt wanneer u beroep doet op uw accountant.

De laagste prijsgarantie

Voor bovengenoemde diensten bieden wij u de laagste prijsgarantie aan. Bij ons kunt u dus terecht voor de laagste payroll kosten van heel Nederland! Komt u ergens anders toch een lagere prijs tegen en zijn alle voorwaarden (o.a. ABU lid, betaaltermijn, sector 52) hetzelfde? Meld het dan bij ons! Wij zullen dan namelijk direct onze tarieven aanpassen en u ook die lagere prijs aanbieden.

De voordelen voor u als werkgever

Voor u als werkgever heeft het ALL-IN payroll tarief een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat u geen werkgeversrisico loopt. U weet namelijk wat de exacte payroll kosten per uur zijn en u betaalt alleen voor de uren die worden gewerkt. Bij vakantie, feestdagen of ziekte krijgt u dus géén factuur. Bovendien hoeft u zich niet bezig te houden met uw personeelsadministratie waardoor u tijd bespaart die u weer kunt besteden aan andere belangrijke taken op de werkvloer zoals het werven van personeelsleden, de functioneringsgesprekken met uw werknemers, hun loopbaanbegeleiding enzovoorts.

De voordelen voor uw werknemers

Bovendien is het ook voor uw werknemers fijn om bij NL Payroll op de loonlijst te staan. Zij zijn er dan namelijk van verzekerd dat ze op tijd en correct hun salaris krijgen uitbetaald en dat ze altijd onder een actuele cao vallen.

Vraag een offerte aan

Wilt u graag gebruikmaken van onze service, maar wilt u eerst weten wat de payroll kosten van een personeelslid voor u zullen zijn? Vraag dan direct een offerte aan. Al binnen 1 werkdag stellen wij geheel vrijblijvend een helder en eerlijk voorstel voor u op.

Direct een offerte ontvangen?

Overstappen

Overstappen naar NL Payroll?
Bereken uw besparing per jaar!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (128 votes, average: 4,85 out of 5)

Loading...